tiistai 16. huhtikuuta 2013

MY ROOM

Hei! Joo eli nyt teen tämän My room postauksen, jonka lupasin eilen.
Mun huone ei oo mitenkään erikoinen, mutta tässäpäs nämä kuvat! (:

Tässä näkyy mun koko huone. (: 
Se ei oo ihan noin iso miltä näyttää!:D


Tässä on mun niinsanottu "meikkipöytä". 
Tuon värikkään lampun tein koulussa.(:

Tuosta kellosta tykkään erityisen paljon! Se on samalla kaappi jos joku hoksaa. (:
Kynsilakkatelineenä käytän normi kynttilän "jalkaa".
Ja tuon nallenkin tein joskus viimevuonna koulussa, se toimii samalla korutelineenä! (:

Kirjotuspöytää.. + musan kuuntelu välineitä! :D

Verhot on Marimekon kankaasta nimeltä Fokus.

Mun ihanat pienet ja hauskat kaijuttimeni! 

Kaijuttimien kanssa mulla on lattialla bassokaijutin ja siinä on vahvistin samassa.
Mielestäni kuuluu musiikki tosi hyvin! (:

Kun tullaan ovesta sisään niin siinä on lintunaulakko. (En tiedä mistä on ostettu)
Tykkään itse tuosta tosipaljon! (:


Noin, siinä oli mun My room postaukseni. Toivoisin, että voisitte kommentoida mitä mieltä olitte mun huoneesta yms. (: Tässä vielä pari muuta kuvaa.

Ilma on ollu tosi sateista nämä pari päivää, mutta onneksi lumet on sulanut jo melkein pois! 

Kokeisiin lukua..


Päivän asu + musta neuletakki

-Iida-

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

et ikinä ota kuvii et sun naama näkyy ?

Anonyymi kirjoitti...

Kiva toi sun uus järjestys !! :)

Unknown kirjoitti...

Kiitti!(:

Unknown kirjoitti...

Koska en halua, että mut tunnistetaan kuvista. Toivottavasti ei haittaa! (-:

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana huone sulla! (:

Unknown kirjoitti...

Kiitos paljon!(:

Joha kirjoitti...

Mun mielestä se on ihan normaalia jos ei halua näyttää naamaansa. :D Itekin tekisin niin, jos kirjoittaisin lifestyle blogia.

Vieraile toki meidän blogissa ja liity lukijaksi jos yhtään kiinnostaa:
http://sadetakinsuojassa.blogspot.fi/

Unknown kirjoitti...

(: joo käyn katsomassa!(:

jassuwtf kirjoitti...

Ihana huone, itsekkin tykästyin tuohon lintunaulakkoon! :)
Muutenkin sulla on todella hienoja ja mielenkiintoisia kuvia blogissas.

http://simple-girl-jassu.blogspot.fi/

Unknown kirjoitti...

Kiva kun tykkäät!(: