tiistai 29. heinäkuuta 2014

MAANANTAIN PIKKU SHOPPAILUT

Edellisessä postauksessa mainitsinkin, että seuraavan postauksen aiheena on ostokset
En edes muista milloin viimeksi olisin tehnyt vain ja ainoastaan ostosten esittely postauksen. Muistatteko te?! Tai kröhöm.. ainahan  mun on pitänyt tehdä ja kuvata kaikki ostokset esimerkiksi viime Kokkolan reissusta, mutta se on vain aina jotenkin jäänyt taka-alalleen...
Kertokaa toki te, että jos piditte nyt tästä ostospostauksesta niin voisin kyllä alkaa tekemään niitä vaikka vähän useamminkin aina silloin kun on jotain tullut osteltua.

Vaikka päätin kyllä sen Kokkolan shoppailureissun jälkeen, että shoppailut jäävät kyllä nyt vähemmmäksi! Ja, että seuraavankerran saan shoppailla vasta koulujen 
alettua ja kun mun synttärit on vietettynä.

Tämän postauksen ostokset eivät kuitenkaan heikentäneet mun omaa lompakkoani tipan, tippaa. 
Vaan ihana mummuni sponsoroi kaikki nämä postauksessa näkyvät ihanuudet mulle. 
Eihän sitä sitten lasketa tuohon shoppailu taukoon?
Tai ainakin mä niin ajattelen.. Entä mitä mieltä te olette? 

Tässä näkyy jo hiukan 'esimakua' kaikista ostoksista. Kerron niistä paremmin alempana!
 Oonko mä ainut joka on hurahtanut jo näihin vähän kylmemmän ilmojen vaatetuksiin, yleensäottaen paitoihin? Sillä mä oon bongaillut aivan ihania neuleita ja pitkähihaisia paitoja kaupoista jo ja toki muutama tarttui maanantainakin ostoskärryyn.
 Ensimmäiseksi löysin aivan mulle täydellisen ja erittäin lämpimän ONLY:n villapuseron.
Supersuloiset värit mutta silti niin tyylitelty paita maksoi 34.95€ Stationilta.
Paidassa on siis ihan perusmittaiset vaaleanharmaat fliisillä vuoratut hihat ja 
niinsanotusti 'keskiosassa' on kudottua neulosta.
Toisena vaatekappaleena löysin KappAhal:ista yllätys, yllätys puolipitkähihaisen paidan!
Yllätyin erittäin positiivisesti KappAhal:in tämänhetkiseen vaatevalikoimaan. Jopa Alennusrekeistä löytyi juuri soppelin kokoisia aivan ihania Sailortyylisiä vaatteita. 
Rakastuin tähän Hampton Republic merkkiseen tummansini puna valkoiseen paitaan ihan täysin! 
Paidan kruunaa kaksi kultaista nappia olkapään kohdalla.
 En oo koskaan aijemmin kuullut tai edes nähnyt tätä merkkiä. Mutta oon ihan varma, että vielä jossain vaiheessa tuun omistamaan lisääkin kysisen merkkisiä vaatteita! Tämän paidan alkuperäishinta oli 29.95, mutta se oli alennuksessa 15€ ja siittä vielä puoleen hintaan! Eli paidalle jäi vaivaiset 7.50€.
Mikä ei todellakaan ole kova hinta näin ihanasta paidasta! 
Tarvitsin uutta meikkivoidetta, joten tälläkertaa otin testaukseen Lumenen Mineral Foundation merkkisen voiteen sävyssä 3 Aurinkokaakao. Tää on mulle tällähetkellä, ehkä vähän liian vaaleaa.
Mutta sitten, kun rusketus vähän hiipuu niin tämän pitäisi olla juuri täydellinen mun iholle!
Löysin tämän Prisman Emotionista tarjouksesta. En muista, että mikä kyseisen tuotteen oikeahinta on, mutta tarjouksessa tälle jäi hintaa noin 6€.
Viime vuonna ostin Emotionista melkein samanlaisen We care iconin merkkisen eyelinerin.
Ja tää osottautui mulle todella hyväksi tuotteeksi! Pysyy erittäin hyvin silmäluomella ja sivellin osa on juuri soppelin ohkainen. Joten päätin hankkia tänäkin vuonna samanmerkkisen eyelinerin.
Tämän väri on ruskea ja siinä on hiukan pientä shimmeriä mukana, 
joka antaa säväkän vivahteen jopa ihan luonnolliseen arkimeikkiinkin.
Tottakai piti saada myös vähän makeaa, joten valitsin Veerankanssa meille puoliksi
Maraboun domino suklaalevyn. Tää on niin hyvää!

1 kommentti:

noora kirjoitti...

Tee lisää vaan, näitä oli kiva lukee :) Ja mäkin oon tykästyny tohon kappahlin Hampton Republic -sarjaan! :D